Yankie sjokolade – Inntrykk

Jeg var en liten tur innom Sverige i forrige uke, bare en kjapp dagstur.
Og hva gjør en i Sverige? Jo kjøper masse godteri såklart! 😀
Jeg plukket med meg en ny sjokolade jeg ikek har prøvd før.


Nemmelig en Yankie, det var 4 stk for 10 kr og så jo ut som noe japp aktig så det måtte jo prøves.


Ser jo ganske standard ut utenpå, typisk sjokolade bar. Looks tasty.


Yum, jepp ser jo ganske japp aktig ut på innsiden med et lite lag med karamell og en slags marengs under.
Den var ganske god, litt svak smak egentlig, som en daff Japp egentlig. Den var ikke stygg overhodet, men bare litt plain. Ville heller tatt en Japp eller aller helst en Mars.

Har su smakt Yankie?

Bilder: Min mobil
#blog #mat #sjokolade #candy #yankie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg