Ukens interessante spillutgivelser – Lets just play old stuff instead

Denne uken er det lite å se fram til når det kommer til nye spillutgivelser.
Vi er liksom nede i en downtime når det kommer til nye utgivelser nå midt på sommeren.
Heldigvis er det jo nok av ting å spille på fordet!
Selv har jeg tenkt å spille litt mer Castlevania Chronicles, må prøve å få klart det, nærmer meg jo slutten nå.
Jeg har også tenkt å prøve å få klart Castlevania Bloodlines på Mega Drive. Jeg har jo kommet helt til slutten der, men aller siste boss har jeg ikke fått has på. bloodlines er et knakende bra spill et av de beste i Castlevania serien så hadde jo vært morsomt å fått klart det.
Hva har du tenkt å spille på?

Bilde: Neogaf
#spill #gaming #blog #castlevania #2d #action #platform #konami #castlevaniabloodlines #megadrive #sega #genesis #psx #ps1

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg