I want to play ZombiU


Denne klubben kommer du til å bli godt kjent med, den bruker jo ikke ammo så den ser en veldig ofte i spillet 😛

Hmm, akkurat nå har jeg lyst å spille ZombiU igjen. Survival horror spillet til Wii U.
Problemet er bare at det ser veldig sannsynlig ut for at spillet nå kommer til PS4 og Xbox One da det har fått aldersgrense på steder som Austalias klassifiseringsnettsider.

Så jeg føler litt da at om jeg spiller Wii U versjonen på nytt nå så brenner jeg meg sikkert ut på spillet før den nye versjonen kommer.
Den nye versjonen blir sikkert også morsommere å spille om jeg ikke har spillt originalen på en god stund også.
Så det er vel egentlig best å vente.

Jeg er faktisk bra spent på den nye versjonen av ZombiU.
Håper det ikke bare er en kjapp port av spillet, men at de har gått inn og forbedret det og lagt til nye saker.
Lurer på hva den eventuelle nye versjonen av spillet vil hete, ZombiU var jo fordi spilelt var på Wii U.
ZombiPS4? 😛 Nah, sikekrt bare Zombi, var det som var registrert på den australienske nettsiden og.


En bruker gamepaden til å plukke opp utstyr, og dette skjer uten at spillet pauser så her gjelder det å plukek opp ting kjapt!

Spillet finner sted i London og en prøver å finne en kur mot zombiviruset som nå har tatt over verden.
En stor del av spillet er å finne utstyr og våpen, noe det ikke er mye av. Her gjelder det å spare på ammoen om en skulle være så heldig å ha noe overhodet.


En annen spillers Zombie

Om en skulle være så uheldig å dø vil våkne opp som en ny person og en må så finne tilbake til hvor en døde og beseire sitt tidligere jeg som nå er en zombie for å få tilbake alt utstyret en hadde på seg. Skulle envære uheldig å dø en gang til på veien til hvor en døde sist er alt det originale utstyret borte for alltid.
Andre spilleere kan også dukke opp i ens spill som zombier, om en dreper disse før den andre spilleren rekker det får en da deres utstyr. Fun stuff!
Nei jeg får bare prøve å vente, håper den nye versjonen (om den faktisk kommer) kommer snart.

Har du spillt ZombiU?

Bilder: Mobygames og min WiiU
#spill #gaming #blog #horror #survival #survivalhorror #fps #ubisoft #zombiu

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg