Metal Gear Solid V: Ground Zeroes continues to be awesome

Jeg fortsetter å spille på Metal Gear Solid V: Ground zeroes.
Det spillet er pretty awesome, det beste Metal Gear Solid spillet uten tvil når det kommer til gameplay.
Verdenen føles så utrolig mer dynamisk enn de forrige spillene i serien.
Ta bare dette eksemplet.

Jeg ble oppdaget idet jeg prøvde å redde en krigsfange ut av fiendeleiren, det oppsto da en skikkelig actionmovie like skuddvekslking rundt helikoptret som var på vei inn for å hente fangen.
Og dette var ikke noe som var scriptet slik at det alltid skjedde, det var bare noe som skjedde tilfeldigvis der og da.
Det er liksom anti The Uncharted. Fordi i Uncharted er alt superscriptet slik at akkurat det samme “kickass øyeblikkene” skjer hver eneste gang en spiller på 100% samme måte.


Finally, help is here!

Jeg har nå funnet alle XOF merkene som ligger strødd rundtom i basen og fått låst opp to spesialoppdrag. Sould be fun.
Det er fortsatt massevis av småting å lete etter i spillet, som en del audiokasetter som har litt mer story.


Don’t worry friend, you’re safe now

Appropå story, den er god i dette spillet, mye dystrere og depressiv enn de forrige spillene og litt mer jordnær også.
Syens også Kiefer Shutterland gjør en god jobb som Big Boss, litt mer “ekte” stemme liksom og ikke så cartoony som hans tidligere stemme var. Det passer med den dystrere historien.


Safely aboard the helikopter


Jeg har tilogmed reddet selveste Metal Gear skaper Hideo Kojima himself 😀

Har du spillt Metal Gear Solid V Ground Zeroes?

Bilder: Min pc
#spill #gaming #pc #blog #metalgear #metalgearsolid #mgs #groundzeroes #snake #bigboss

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg