Metal Gear Solid V kommer ut senere på PC

I det siste har jeg spillt en del på Metal Gear Solid V: Ground Zeroes på PC.
Spillet er en lten forsmak på det kommende Metal Gear Solid V: The Phantom Pain som kommer ut i september.
Jeg liker det veldig godt, veldig polert og spillets åpne verden er morsom å snike seg rundt i, bra kampsystem har spillet også med god skyting og og badass stalth takedowns. Veldig pent visuelt er det også.

Jeg har vært ganske usikker på til hvilken platform jeg skal ha Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, jeg har egentlig helt litt mot pc siden Ground Zeroes går så bra der og siden jeg jo ikke har Playstation Plus på ps4 slik at jeg kan bli avskåret fra noe av innholdet i spillet pga det.
Nå i går ble jeg klar over at pc versjonen kommer ut 2 uker etter konsollversjonene, altså ikke før 15 september. Jeg har vel egentlig lest dette før et sted, men tenkte nok ikke så mye over det og glemte det av.
Aaaaagh, soooo annoying!!

Da var det jo ikke store valget lengre, da blir det vel PS4 versjonen da siden jeg ikke vil vente en halv måned til på å spille.
Fryktelig irriterende når valget tas fra en sånn som dette. C’mon Konami fremskynd pc utgivelsesdatoen til samme som konsollverjsonen!

Bilder: Min PC
#spill #gaming #pc #ps4 #mgs #metalgear #metalgearsolid #mgs5 #mgsv #konami #kojima #snake #bigboss #thephantompain

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg