What I’ve been playing – A bit of this and that

Det har vært litt rolige tider på spillfronten i det siste her i gården.
Testet litt Axiom Verge på pc i går, seems good, veldig polished, flott animert, god kontroll, stemningsfylt. Men var bare ikke i humør for et metroidvania aktig spill just now så skal heller gå tilbake til det a bit later.

Også blitt litt Torchlight 2 i det siste, bare litt da, noen kjappe omganger hvor jeg har kommet litt lengre. Still agood game that, fikk meg en ny ring, always nice 😛 Lurer på hva utvikleren av spillet gjør nå, lenge siden vi har hørt noe fra Runic Games.

I går gikk jeg faktisk igang med Dark souls 2 på pc litt igjen.
Jeg hadde jo en tidligere save fra i fjor, men starett på nytt siden jeg ikke husker mye av starten.
Må si slåssingen er en god del bedre enn Dark Souls 1 git, ser ganske pent ut til tider også. MEn det er noe litt merkelig med spillet, det føles litt somd et går for fort noen ganger, noe med feelingen. Mistenker at det er det at spillet egentlig ikke var laget for å kjøre så glatt som det kan gjøre på pc, weird.

Kunne jo lagt inn et program som lar meg begrense frameraten til 30 som jo er det spillet egentlig skal kjøre på, men synes det blir litt mye å styre med bare for et spill.

Det jeg egentlig gjør for tiden er at jeg venter på at Puzzle & Dragons Z / Puzzle & Dragons Mario Edition skal komme i posten. Jeg bestille det tidligere i uken og hadde et håp oma t det skulle komme i dag, men today was not the day.
Maybe tomorrow? Jeg blir av og til slik at når jeg venter på noe så blir det vanskelig å gå i gang med noe annet 😛

Hva har du spillt på i det siste?

Bilder: Min PC og cdon
#spill #gaming #blog #3ds #pc #indie #axiomverge #metroidvania #rpg #action #loot #torchlight2 #torchlight #darksouls2 #souls #adventure

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg