Fallout 4 kunngjort + 2 bilder


Da var det offisielt, Fallout 4 er på vei til pc, ps4 og Xbox One.
Dette er så langt det vi vet om spillet, men en cinematic trailer forventes å slippes om ca 30 minutter så da får vi sannsynlig vite lit mer.
Et par bilder har vi goså fått: (klikk på bilder for større utgaver)

Looks nice, så var det bare å håpe spillet faktisk kommer i år. Om det ikke kommer før neste år bryr jeg meg egentlig fint lite.
Og den cgi traileren er jeg egentlig høvelig lite spent på, så lei av slike trailere som ahr fint lite med selve spillet å gjøre, vil mye heller se gameplay.

Jeg var spent på Fallout 3 da det kom og spillte det en del, men falt liksom av etter en stund. Syens verdenen var så stiv og livløs liksom. Håper Fallout 4 gjør en bedre jobb for jeg er veldig glad iFallout 1 og 2.
Er du spent på Fallout 4?

Bilder: Neogaf
#spill #gaming #rpg #openworld #bathesda #fallout #fallout4 #pc #ps4 #xboxone

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg