Bloodborne Adventures – Back to the dungeons

Tok en tur innom Bloodborne igjen i dag. Har spillt litt på Bloodborne på PS4 i det siste etter den nye patchen kom ut. Grindet litt health potions siden en nå kan stashe opptil 600. Jeg har fortsatt på Chalice Dungeon delen i spillet. Massevis av dungeons med nye fiender, bosser og items å finne. Noen av dem er også tilfeldig genererte. Litt morsomt er det jo, men de blir fort ensformige så foretrekker den valige verdenen i spillet by far.

Jeg hadde fått tak i en item, tror det var en hair pin eller noe i den dur. Når jeg snakket med dukken en levler opp hos fikk jeg opp muligheten å gi den til henne. Hun ble veldig glad og jeg fikk en tåre av henne.

Hmm, en kan visst bruke denne for å få en blood gem, men tørr jeg det? Kan jo være den kan brukes til noe annet spennende i spillet et sted.

Jeg har også levlet opp en del ganger til, fikk også oppgradert øksen min opp en level 10 som jeg tror er maks og satt på noen bedre gems på den. Har også omsider fått skiftet litt klær på min Hunter, kjekt med litt variasjon etter å has ett lik ut så lenge.

Banket nettopp denne karen her, har jo møtt ham før, men han er jo sterkere denne gangen siden det er på en vanskeligere dungeon. Still he went down pretty easy 😛
Er virkelig spent på hva den expansionen er for noe, håper virkelig det er et stort nytt område å utforsk eog ikke bare mer Chalice Dungeons. Bloodborne har en så flott verden, I want more stuff to see!

Bilder: Min PS4
#spill #gaming #ps4 #action #rpg #adventure #bloodborne #from #souls #blog

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg