The Witcher 3 – Superkort førsteinntrykk

Jeg testet bittelitt The Witcher 3 på pc i går, spillte bare ca 1 times tid så ikke så veldig mye å rapportere.
Førsteinntrykket er at jepp it sure looks pretty.
Storyen var ikke helt så ille og uninteresasnt som antatt og kampsystemet var en smule janky, det er bare noen med feelingen i det, det føles bare ikke rett. Geralt hopper og spretter rundtomkring selv om en bare slår mot en fiende som er helt inntil en.
Men som sagt har jo bare såvidt spillt spillet så dette var bare noen superkorte førsteinntrkk.


Did I mention it looks pretty?

Bilder: Min pc
#spill #gaming #pc #blog #inntrykk #witcher #witcher3 #geralt #action #adventure #rpg #openworld

2 kommentarer
    1. jeg har etter ca 6 timer (og en del bannskap på grunn av min egne mangler på kontroll på kontrol paden til PS’2n) kommet meg ut av første byen, og jeg storkoser meg så langt 🙂 Synes historien er bedre enn de tidligere spillene, men jeg tror Gerolt er glad han ikke ser seg selv når jeg spiller, det hadde blitt noen panneklask på veien av dårlig kontroll ^^

    2. Izayoi: Hehe, du er nok ikke den eneste som sliter litt med kontrollene i spillet, den er nemmelig ikke spes god, uresponsiv og kronglete. Bare det å klyve opp på hesten kan jo by på problemer 😛
      Har spillt det litt mer selv og det har ikke helt klikket for meg enda. Det er liksom så upolert og janky hele greia, det fløes bare ikke spes bra å spille.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg