Diablo 3 – The cows have left the building

Da var kuene dratt hjem fra Diablo 3 og jeg rakk ikke å møte dem.
Jeg har vært noen turer innom spillet mens den eventen hvor en kan finne kuene har pågått, men traff aldri på den portalen.
Okei jeg skal innrømme at jeg satt jo ikke akkurat tiemsvis i strekk og lette da, men jeg har nå vært innom noen ganger og gjort noen bounty runs poå adventure mode uten å sett noen portaler.

Og i går på kvelden når jeg skulle gjøre et site forsøk så jeg til min skuffelse at det var for sent, kuene hadde allerede dratt
Litt irriterende at jeg ikke fant dem, men samtidig hadde det jo ikke vært særlig spesielt å fått ku portalene sfor ofte heller så sånn sett funket det jo som det skulle. Er jo mer minf eils om ikke prøvde nok.
Oh well, maybe we’ll meet next time cows.

Traff du på kuene i Diablo 3?

Bilde: Blizzard
#spill #gaming #ps4 #diablo #blizzard #loot #rpg #action #diablo #diablo3 #cowlevel

3 kommentarer
    1. Traff ikke på dem jeg heller, har ikke spilt D3 på en stund. Gubben fant den, han sa det ikke var store greiene å rope hurra over. Bare masse kyr 😛
      Du finner guide online på hvor det er enklest å finne goblins. Husker dessverre ikke i farten hvor det var vi brukte å farme 😛

    2. Mia: Ahh hehe, joda finnes jo guides, men bruker ikke slikt. Synes det tar morroa ut av spill. Men eventen er jo over nå anyways, får prøve igjen om kyrne kommer tilbake neste år 😉

    3. Tenkte i forhold til eventen jeg da, når tiden var knapp 🙂 Men, som du sier, er over nå uansett. Hvem vet, kanskje de gjør det. Nå kan man jo ikke direkte “cheate” i D3 på det viset. Selv om man følger en guide, så kan du være uheldig å aldri møte på en goblin på de angitte stedene 😛 Nå har jo blizzard gjort det litt enklere å farme keywardens, siden du ser på kartet hvor de er, om de er tatt ect. Så man slipper å huske alle kartene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg