Twin Peaks is pretty great

Helt siden det ble kunngjort at Twin Peaks skulel få nye episoder neste år har jeg hatt lyst til å gi serien en ny sjangse.
Synes alltid det er spenennde når noe komemr tilbake etter så lang tid.
Jeg har tidligere prøvd å se serien for en del år siden, men da synes jeg ikke den var særlig engasjerende så jeg falt av.
Nå gikk det derimot mye bedre.
Jeg synes serien er virkelig bra faktisk!

Serien foregår i den tilsynelatende stille småbyen Twin Peaks, hvor en ung jente har blitt myrdet. Spesialagent Dale Cooper fra FBI ankommer byen for å prøve å løse opp trådene i mysteriet rundt drapet, men alt er ikke helt som en skulle tro i den lille byen.

Veldig spennende er den, så mange varierte og flotte karakterer. litt morsomt til tider er den også.
Den har en unik stemning over seg, litt noir aktig til tider.
Det er egentlig litt rart hvor mye forventniger kan ha å si for om en liker noe.
Jeg tror det at jeg nå visste littm er hva jeg gikk til etter å ha prøvd å se serien før hjalp veldig mye på at den falt i smak denne gangen. Jeg viste liksom mer hva jeg gikk til liksom.

Jeg er nå straks ferdig med sesong 1 og gleder meg virkelig til å fortsette!
Har du sett Twin Peaks?

Bilder: Google og Twitter
#tv #serie #show #twinpeaks #davidlynch #agentcooper #laurapalmer #thriller

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg