Dark Souls – New Lando Ruins

Jeg er nå i The New Lando Ruins i Dark Souls.
En mørk og dyster ruin oversvømt av vann med spøkelser som vandrer rundt omkring.
Likte denne plassen, skikkelig stemningsfull.
Litt forvirrende dog, for øyeblikket finner jeg ikek veien videre, det er så fryktelig mange ganger i ruinene og de ser så like ut. Ikek har jeg funnet enoen bonfire der heller slik at hver gang jeg dør må jeg løpe laaangt for å komme meg tilbake til ruinene, en smule frustrerende.

Bilde: Min mobil

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg