Dark Souls – Back again

Her om dagen hadde jeg bestemt meg for at det ikke ble mer Dark Souls.
Jeg synes rett og slett ikke det var så morsomt å spille.
Jeg hadde nettopp vært i Blight Town, et mørkt område med dødelige fall overalt som ikke var noe morsom at all.

Deretter var jeg i katakombene, en skikkelig kjedelig og frustrerende plass i spillet hvor fiender våpkner til live igjen selv etter de er beseiret, hater når slikt skjer. Det var også lenge siden jeg fant et bra våpen, det jeg brukte nå var ikke lengre sterkt, noe som ikke hjalp på.
Men etter en dags pause gikk jeg faktisk tilbake til spillet igjen, jeg var jo ferdig med katakombene og tenkte at okay, jeg gjør et siste forsøk på en av de områdene som var vanskeligere til noen særlig framgang før.

Jeg dro til et område i skogen og så ballet det bare på seg. Jeg kom til en snakkende katt som tilbød meg å bli med igjengen hennes, no thanks.
Det er så mange som tilbyr meg å være med i deres samhold i dette  spillet, men jeg har ikke klart å takke ja til noen enda. En vet aldri med Souls spillene, tolk kan ende opp som ikke fult så good guy som en trodde.
Banket en svær grå ulv som hadde et gigantisk sverd i munnen. Ganske grei boss det. Dessverre fikk jeg ikke sverdet (okay det ville nok vært for stort uansett :P).

Så gik ferden videre til Sen’s Fortress.
En labyrintaktig svær borg fullstappet med alskens feller og slangemenneske fiender.
Her fant jeg omsider et flott sterkt nytt våpen, et lynspyd. Dette gjorde at jeg følte meg litt ovenpå igjen, jeg hadde nå litt mer å stille opp med mot fiendene. Jeg hadde også funnet meg en flott ny armor the eastern armor så nå tålte jeg litt mer også. Things were looking up.

Sen’s Frotress var mye bedre enn katakombene, den var ikke så mørk, fiendene våknet ikke opp igjen og det var ikke så frustrerende. Etterhvert lærte jeg meg borgen ganske godt og ette rlitt spilling tok jeg også bossen, the iron golem uten noen særlige problemer.
Så etter bossen kom det noen flyvende gargoyles og tok meg mens jeg utforsket et snålt lys på bakken.

De fløy meg til en helt annen plass kalt New landon el no i den dur, det var ihvertfall veldig flott der. En svær by badet i solens lys.
Der fant jeg også et kjempebra våpen, en krystall halberg tror jeg det var, things are definitely looking up!
Etter å ha lofet rundt der litt mer, banket alt som lot seg banke og uten å finne noen plasse rå gå dro jeg tilbake med gargoylene igjen.
Hele garhoylegreia minner meg veldig om Demon’s Souls da det samme skjedde der.

Nå er jeg klar til å utforskeet par av de områdene som var for vanskelige.
I thought I was out, but it pulled me back in again 😛
Og also, Gratulerer med 17 Mai! 🙂

Bilder: Min mobil og Google
#spill #gaming #blog #ps3 #darksouls #souls #from #action #rpg #adventure

6 kommentarer
    1. Nå klarte vi å selge alle konsollene våre. Wii, Xbox, ps3. Klarte å tviholde på Nintento DS og 3DS, pew! På boden hos mamma ligger enda SNES <3 NES røk dessverre i husbrann i 1994 🙁 Men skal nok innrømme at det går mest i pc 😛

    2. Mia: Joda begge konsollene har jo sine eksklusive spill, men det blir det jo bare mindre og mindre av. Pc får det meste, om ikke samtidig med konsollene så litt etter. Som Axiom Verge som opprinnelig kom ut på PS4, det er jo nå ute på pc bare en knapp måned etter 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg