Dark Souls – Time for a break

Det har blitt litt mer Dark souls, men nå tror jeg faktisk det er nok.
Det er på tide med en pause fra spillet nå.
Det klikket liksom aldri helt for meg på samme måte som Demon’s Souls og ikke minst Bloodborne gjorde.
Litt vanskelig å forklare, men det føles bare litt hmm, mer generisk? Verden er liksom litt kjedelig og det kom til et punkt der jeg bare måtte innse at det var bare ikke så morsomt å spille lenger.
Så da er det på tide med en pause.


Bloodborne

Det er ingen tvil om at Bloodborne var det beste Souls spillet for meg, det har mer responsiv, kjappere og mer tilfredstillenda kampsystem.
En mørk og dyster spenennde verden å utforske og en spesiell gotisk inspirert stil over hele spillet.


Demon’s Souls

Demon’s Souls likte jeg også godt, det hadde også en egen veldig melankolsk stil over hele spillet som gav det litt særpreg.
Dark Souls har liskom ikke helt dette, jeg mener, det ser litt penere ut enn Demon’s Souls til tider, men det mistet samtidig litt av sjarmen.
Så var spørsmålet hva jeg skal spilel på nå da.

Bilde: Min mobil
#spill #gaming #blog #ps3 #darksouls #action #rpg #from #souls

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg