Dark Souls – The Hydra and the Butterfly

Det har blittl itt framgang på Dark Souls.
Jeg har loffet rundt i Darktoot skogen i det siste.
En mørk overgrodd skog med noen trelignende fiender som har en tendens til å sprette opp av bakken bak en.
Noen svære steinriddere er det også her og der.
De ligger først livløse på bakken, helt til en kommer ganske nært innpå, da våkner de til liv.

De er egentlig ikke så farlige, but they do look cool 😛

Ved en innsjø nede i en dal i skogen kom jeg over en stor hydra, den ble faktisk beseiret uten problem, ette etter ett ble hodene kukttet av 😛

Jeg har også banket enda en skikkelig boss, nemmelig The Moonlight Butterfly, jeg slet litt på den før jeg fant rett taktikk, men med rette angrepsmåte gikk den ned med en gang.

Akkuratn å befinner jeg meg i en slags kloakk.
Det er mørke trange ganger overalt, liker ikke slike plasser, så vrient å få oversikten siden alt ser så likt ut, nei håper jeg kommer meg ut herfra snart.
Spiller du på noe morsomt for tiden?

Bilder: Google
#spill #gaming #blog #darksouls #ps3 #action #rpg #souls #from #adventure

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg