Demon’s Souls – Boss rush

Det turer og går på Demon’s Souls, har tatt sikkert ihvertfall 7 bosser siden sist.
Jeg tror kanskje jeg nærmer meg slutten nå, ser ut som jeg bare har et område igjen. Vel om en ikke teller med den knuste steinen da, den fører sikkert til et område den og. Men hvordan får man tilgang til den? Who knows.

I går beseiret jeg denne bossen her, The False King.
Han hadde et angrep hvor an grep tak i meg og sugde vekk XP levlene mine.
Tenk det, en boss som tar fra deg levlene du har brukt lang tid på, ikke mange bosser som gjør det.
Heldigvis var han ikke så vrien så jeg kalrte for det meste å unngå det angrepet.


Jeg fant et sett med matchende sverd og skjold, Rune Sword og Rune Shield. Ganske spesielt design på dem.
Kan ikke bruke dem enda så usikker på hvor sterke de er.

Nå er jeg i en mørk sump, som attpåtil er forgiftet slik at en blir kosntant poisoned når en går der.
I tilegg går en tregt og kan heller ikke rulle unna angrep mens en vasser i sumpen så da blir det fort litt vanskeligere å hanskes med enkelte fiender.

Det er et par svære troll som jeg sliter litt med for øyeblikket. Vurderer å skifte ut sverdet mittm ed et tygnre ett, kanskje jeg kan slå dem overende.

Bilder: Google og Min mobil
#spill #gaming #blog #demonssouls #souls #ps3 #rpg #adventure 3action #from

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg