Demon’s Souls – Weapons, weapons everywhere

Still making progress i Demon’s Souls.
Jeg tok en ny boss i går, The Leechmonger (se bildet over), enkel fyr, tror kanskje jeg kunne gått til området han befant seg i litt før.
Men er jo godt å føle at en liksom pløyer igjennom en boss i Demon’s Souls til en forandring 😛

Til forskjell fra Bloodborne er forskjellige fiender svake mot forskjellige typer våpen i Demon’s Souls.
Jeg har derfor med meg et utvalg av forskjellige våpen når jeg er på farten.
Her er noen av våpnene jeg har funnet i spillet.


En katana, who doesn’t love Katanas?


En poleaxe, kan være kjekk å ha denne her siden den er så lang. Kan holde seg på avstand fra fiender


Jeg banket en døden aktig fiende med mørk cloak og stor ljå, av ham fikk jeg denne her, en War scythe. Ikke like awesome looking som den ljåen but I’ll take it.


En merkelig tung øks kalt Guiotine Axe, ser ut som det kasnkje er en executioner axe kuttet av eller noe, kinda weird.


En good ol’ mace, kan være kjek mot fiender som er svak mot blunt weapons.

Spiller du på noe for tiden?

Bilder: Google  og min mobil
#spill #gaming #blog #ps3 #rpg #action #demonssouls #souls #from #adventure

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg