Demon’s Souls – The bigger they are, the harder they fall

Jeg beseiret den svære bossen Tower Knight i går på Demon’s Souls på PS3.
Jeg tok meg en lang runde med innhøsting av health items før jeg gjorde mitt neste forsøk på ham og da gikk det egentlig veldig greit. Brukte faktisk ikke så supermange av dem.
Så nå er jeg levende atter en gang og litt usikker på hvor jeg burde ta veien.
Det er en portal rett bak hvor jeg tok bossen som en kan se litt av i bildet, men hvem vet hva som skjuler seg bak der?
Vil ikke riske å dø nå med en gang jeg var blitt levende liksom.
Nei tror jeg går en annen vei først.
Onwards, to adventure!

Bilde: Min obil
#spill #gaming #blog #souls #ps3 #rpg #action #adventure #demonssouls #from

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg