Bloodborne fullført – Hva jeg synes (spoiler, it’s great!)

Der var Bloodborne fullført gitt.
Sistebossen var faktisk ikke spesielt vanskelig, flere andre mye vanskeligere bosser i spillet faktisk.
Dette var et bra spill gitt!

Hadde sansen for den dystre gotisk inspirerte verdenen. Så spennende å bare komme til nye steder og se hvordan de så ut.
Virkelig en flott verden de har skapt her.
Bøtteis med hemmeligheter er det også i spillet, som igjen gjør de tmorsomt å bare utforske.
Et flott ganske kvikt kampsystem har det også, likte godt dodge mekanikken som gjør at en er mer mobil i kamp. Tilfredstillende å banke fiender var det også.

Bloodborne er faktisk et open world spill, men i til forskjell fra så å si alle andre spill som har en åpen verden er det ikke noe filler content her.
Alt i verdenen er unikt, det er ikke noen ting en må gjøre flere ganger som f.eks klatre opp i radiotårn for å låse opp mer oppdrag.
Her er det rett og slett bare en stor verden, det er ingen ting en gjør flere ganger, alt er unikt.

Bloodborne er også et spill som ikke prøver å være en film.
Jeg tror det var maks 10 minutter /sikkert under det) med filmsekvenser på alle de 60 timene jeg brukte på å klare spillet.
Storyen i spillet var også spennende.
Den ligger ganske godt begravet, en får vite litt om den om en leser lit på diverse items en har funnet o slikt, krever litt detektivarbeid 🙂
Stemning er noe spillet har en masse av, det var ganske creepy til tider. Tørr jeg å gå videre nå og risikere å dø og miste all xp’en min?

Faktisk er det ikke storyen som er mest i fokus. Dette er et spill hvor det viktigste er selve spillingen. Bloodborne er også høvelig vanskelig, på den måten at en må være årvåken og konsentrert store deler av tiden. Selv vanlige fiender kan drepe en på en to tre om en ikke følger med. Og når en snakker om fiender, designet på dem er bare virkelig bra. Mange er skikkelig creepy.

Men det var aldri et punkt i spillet hvor jeg følte at jeg hadde måtte en vegg når de tkom til vanskelighetsgrad, alt gikk egentlig ganske greit.
Det eJeg hadde det virkelig morsomt med dette spillet, utallige dager jeg satt til langt på natt med det, ikke så altfor ofte det skjer 🙂
Og det er faktisk enda mer å gjøre i spillet, jeg har jo en masse chalice dungeons å utforske igjen, samt en siste boss, + at spillet også har new game+. Så her har en mye innhold for pengene 🙂

Virkelig et flott spill dette og anbefales til alle PS4 eiere!


Thumbs way up!

Bilder: Min ps4 og mobil
#spill #gaming #blog #synsing #action #adventure #rpg #souls #bloodborne #sony #from

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg