Bloodborne Adventures – Ebrietas, Daughter of the Cosmos

I går kom jeg til et nytt område, nemmelig The Altair of Despair, snakker om omløftende navn 😛
Der satt dette vesnet nesten urørlig.
Ser jo litt ut som en trist engel eller noe synes jeg.

Den angrep meg ikke så jeg undersøkte rommet etter noe annet å gjøre, men akk.
Så gikk jeg rundt skapningen og så at det satt noe på ryggen, så nesten ut som en parasitt eller noe.
Kanskje den var holdt fanget eller noe? Den så jo egentlig ganske trist ut der den satt.
Så jeg prøvde å angripe den parasittgreia.

Da våknet vesenet til liv og det viste seg at det jeg slo på var munnen til skapningen.
Den så ikke like trist ut fra andre siden, men et flott navn hadde den da, det var nemmelig Ebrietas, Daughter of the Cosmos jeg hadde foran meg.
Tenk det, datteren til sevelste kosmos, ikke småtterier.

Og det ble virkelig en hard kamp, jeg har ikke tallt på hvor mange ganger jeg døde, men til slutt klarte jeg omsider å beseire henne.
Føles liksom litt feil siden hun jo ikke angrep meg først, men jeg fikk jo noen items for å beseire henne og jeg kunne også gjøre noe med alteret hun satt foran så hvem vet om det egentlig var meningen å beseire henne.
Rest in peace now daughter of the Cosmos.


Skal si den første fast travel gravsteinen begynner å fylles opp gitt

Bilder: Min PS4
#spill #gaming #blog #from #souls #ps4 #action #rpg #adventure #bloodborne

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg