Holy Crap, over 5000 innlegg!

Holy Crap, jeg har nå skrevet over 5000 artikler her på bloggen!
Jeg har liksom sett litt fram til å komme over 5000 tallet en stund nå da jeg så det begynte å nærme seg, men så bare plutselig var jeg over 😛
Dette innelgget  blir faktisk nr 5029, så godt over 😛
Sprøtt å tenke på at det har blitt så mange.
Jeg har jo faktisk holdt på en stund nå, første innlegg ble skrevet i september i 2010 ifølge statistikken, så snart 5 år.
Og ikke har jeg noen planer om å slutte heller, så gratulerer to me og lets go for 10 000! 😉

Bilde: Google
#blog

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg