Bloodborne Adventures – Opening old doors

Endelig! Jeg fikk omsider åpnet den døren i kirkegården i starten av spillet.
Jeg har lett og lett etter hvordan jeg skulle fått åpnet den døren og voila nå fant jeg det omsider ut ca 30 timer inn i spillet.
Titt og ofte i Bloodborne ender en plutselig opp på kjente plasser en ikke skulle tro at en var på vei til.
Aha, jeg er nå på taket over den plassen jeg var på for lange tider siden og fikk sparket ned en stige slik at jeg nå kan dra fra startområdet til et nytt område på en to tre.

Finally, nå skal jeg omsider få se hva som befinner seg på andre siden av døren på sykehuset en våkner opp i i starten av spillet.
Scaaary 😛

Og se her hva jeg fant i en ny Chalice Dungeon, en spesiall Saw Cleaver?
Kunne ikke se noe spesielt med stats eller grier på den, men den heter jo uncanny saw cleaver så skulle jo tro det var noe spesielt med den.

Jeg blir ikke helt klok på Chalice Dungeons, på nettsiden står det at en må kobles opp mot internett for å lage en ny tilfeldig generert dungeon, men jeg har nå brykt en chalice som det står forandrer omgivelsene hver gang uten å være på nett. Weird.

Litt senere i dag skal jeg på recover blood echoes jakt, jeg døde nememlig sent i går og mistet 40 000, og de SKAL jeg ha tilbake 😛

Bilder: Min ps4
#spill #gaming #blog #adventure #rpg #action #bloodborne #from

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg