Bloodborne Adventures – A helping hand

Det turer og går på Bloodrone.

Kom til en ny freaky looking boss, The Vicar Amelia.
Ikke den vanskeligste bossen, tok den på andre forsøket.

Etter å ha utforsket litt til kom jeg til et svært åpent tilsynelatende tomt rom, jeg sprang litt rundt der inne for å se om det skjulte seg noen gjemte skatter da jeg plutselig ble grepet av noen nesten usynlige armer og holdt fast langt oppe i luften. Jeg fikk 90& av energien skivset ut av meg og ble så sluppet ned på bakken. Jeg overlevde ikke fallet.
Mon tro hva det er meningen en skal gjøre der? Jeg spørr ikke da, selvfølgelig er det bare å google, men det er ikke slik jeg spiller spill, jeg vil finne ut av det selv 🙂

Så skjedde det noe spennende.
Da jeg kom ut fra et kapell stod plutselig den kvinnelige hunteren der, hun jeg hadde truffet på i kloakken for lenge siden.
Hun fortalte om en gal hunter som befant seg på et sted jeg tidligere hadde vært på og ba meg ikke gå dit. Det var nemmelig hun som skulle håndtere den gale hunteren.

Jeg ble jo litt nysgjerrig og tok meg fram til det område hun nevnte og jo der var det faktisk en fiendtlig hunter.
Jeg var usikker på om jeg skulle gjøre noe mer med ham siden hun jo ba meg la være, men jeg måtte jo forsvare meg. Etter en liten stund dukket den kvinnelige hunteren opp i kampen og hjalp til! Pretty awesome.

Men jeg døde, da jeg kom tilbake slåss dem fremdeles og denen gangen lot jeg min kompanjong håndtere mesteparten av slåssingen, det var jo tross alt hennes bytte.
Var litt bekymret for at hun ikke likte at jeg hadde dukket opp, men heldigvis var det bare gode ord å høre etter hunteren var beseiret, phew 🙂

Lurer på hva disse greiene er for noe, det er noe jeg har fått av å prate med henne før, men jeg er bra sikker på at det ikke er en item for jeg finner dem ikke ijgen i mitt inventory. Det virker som det er min relasjon til henne eller noe. Litt merkelig at det ikek står forklart noe sted. Skal jeg virkelig bare huske på alle disse?

Anyways, synes dette var en morsom greie som brøt opp litt, good job Bloodborne! 🙂

Bilder: ;in ps4
#spill #gaming #ps4 #blog #action #rpg #souls #from #bloodborne

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg