Adventures in Booodborne – Pigs, Werewolves and Dolls?

Jeg kom til en ny  boss i går, en slags gravedigger fyr.
Veldig god boss synes jeg, han var ikke sånn kjempediger, mer samme størrelse som meg, bare veldig aggressiv, kjapp og med god rekkevidde på angrep.

Mot slutten av kampen transformerte han til en slags varulv greie og da ble han større, kjappere, enda mer aggressiv og med enda sterkere angrep. Her gjalt det å være kosnentrert, dodge mye og time ens angrep. Han gikk faktisk ned påa ndre forsøk. Very satisfying med lsike bosser som er mer på spillerens nivå istedenfor slike kjemper en bare slår i føttene til de dør.

Hva romstrerer rundt i kloakkene i Bloodborne?
Jo en svær gris of all things.
Heldigvis var han ikke spesielt vrien å beseire så bye bye big piggie 😛


En levler opps in karakter med ås nakke med denne levende dukken, mystisk.

Må si jeg begynenr å få en god del forskjellige plasser å fast travle til, ryktene sier at det befinner seg en chalice i Old Yharnam, tror kanskje jeg kan låse opp en slik random generert dungeon med den, så det er dit jeg skal dra nå.

Jeg har nå to plasser jeg kan sende folk jeg kommer over til, et sykeshus og en katedral. Katedralens eneste beboer virket ikke akkurat som vennligheten selv så jeg snedte den overlevende jeg kom over til sykehuset, men må si etter jeg prartet med nevnte sykehus synes jeg ikke de virker så veldig vennlige de heller.

Begge to har en tendens til å være litt vel ivrige ette rå få nye friske mennesker inn og begge har en tendens til å le litt sånn creepy når de er ferdige med å snakke. Noe sier meg at jeg kanskje ikke skulle sendt den stakkars gamle damen til det sykehuset…

Det er bare noe med å åpne dører i Souls spillene, it just feels so good!

Jeg liker virkelig stilen på Bloodborne, den er noe helt eget, veldig twisted og dyster. Det er virkelig en fryd å utforske spillets v erden.

Som de andre spillene i Souls serien kunne spillet forklart litt mer dog, jeg aner f.eks ikke hvorfor jeg ikke lengre får fylt opp ammo og helsedrikker når jeg dør. Lenge virket det nemmelig som jeg fikk det, men ikke nå lenger, og spillet har ikke nevnt hvorfor med et eneste ord. Kan jo være at det bare skjedde i starten, men hadde det skadet å bare si ifra?

Jeg kom faktisk over en tilsynelatende snill kar, han spurte om jeg villle samarbeide og jeg tenkte at ja er jo kjekt med litt hjelp så takket ja til det. Lurer på om jeg kanskje kan summone ham inn til hjelp nå?
Anyways, back to adventuring!

Hva spilelr du på for tiden?

bilder: Min ps4
#spill #gaming #blog #bloodborne #rpg #sony #action #from #souls

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg