Adventures in Bloodborne – Sewer surfin’ and a boss

Jeg bestemte meg for å prøve å utforske så mye som mulig før neste forsøk mot bossen. Måtte prøve å få samlet sammen så mange blood shards som mulig for å få levlet opp karakteren en del før neste forsøk.

Etter en stund kom jeg til en kloakk.
Den var høvelig svær, men noen creepy lange tynne menneskeaktige skikkelser som vandret rundt med lykter og passet på.
Jeg kunne også skimte noen svære rotter langt nede i kloakken, men disse tenkte jeg å holde meg unna, ville ikke risikere de blood shardsene jeg hadde fått med meg.


Jeg støtte også på denne vennlige karen i kloakken,, han gav meg et par gjenstander, den ene klarer jeg ikke å finne igjen i inventory,
jeg skulle ha fulgtl itt bedre med 😛

Men så så jeg noen hengende kropper oppe ved taket i kloakken med noen items på.
Jeg kom meg opp dit og hugde dem ned og hvor falt dem?
Jo ned til rottene.
Så da bar det ned dit for jeg måtte jo vite hva slags godsaker det var på de fallne kroppene. (det føltes litt creepy å skrive :P).

På den ene av de fallne kroppene fant jeg et nytt våpen!
Nemmelig en merkelig sak kalt Saw Spear, en blanding av en sag og et spyd, Bloodborne har noen merkelige våpen 😀


I Bloodborne kan alle (I think) våpen transformeres mellom 1 hånd og 2 håndsversjoner.


2 håndsversjon av Saw Spear

Jeg fikk ikke utforsket kloakken helt ferdig for disse skumle skapningene lå nemmelig nede i vannet lengre inne, jeg tok ikke sjangsen på å slåss mot alle sammen, de tok lite skade av våpnene mine så da var det ikke verdt risken.

Jeg hadde nå sanket sammen nesten 10 000 Blood Shards så nå var det på tide å levle litt mer.
Etter å ha levlet opp litt på health, strenght og skill var det på tide med et nytt forsøk mot første boss.

Og denne gang, vel du kan jo se selv hvordan det gikk 😉

Bilder: Min PS4
#spill #gaming #ps4 #action #rpg #bloodborne #blog #souls #from

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg