Adventures in Bloodborne – Danger lurks around every corner

Jeg fortsetter å utforske byen Yharnam i Bloodborne.
Jeg hadde samlet opp en svær mengde med Blood Echoes, som en jo bruker til å levle sin karakter med, men så skjedde det.
Jeg døde, og så døde keg igjen uten å rekke fram til hvor jeg hadde dødd først og jeg tapte altså alle blood shardsene!
Noooooooo!

Så da var det bare å bite tennene sammen og starte forfra igjen og samle opp nye.
Jeg banket opp alle og enhver jeg støtte på for her skulle det samles opp blood shards.

Tilogmed ikke gamle folk i rullestol er til å stole på i Bloodborne, denne fyren prøvde å skyte meg med et gevær.
Sorry man, wheelchair or not, you’re going down!

Virkelig et pent spill bloodborne, veldig forsegjort stil over det,a lt ser liksom så organisk ut, ikke så firkantet og tilgjort som så mange andre spill. Som du ser her står gravsteinene skjevt og hulter til bulter, nesten litt Tim Buronesque.

Jeg kom omsider til spillets førset boss, en fæl sværing ved navn Cleric Beast.


It did not go well.

Etter en har møtt (og blitt beseire av) den første bossen kan en omsider begynne å levle sin karakter.
Siden jeg jo ikke hadde mange blood shards igjen ble det bare et par levler opp på helse og styrke, men alle monner drar jo.

Etter litt vandrring litt lengre inn i byen fikk jeg i god souls stil åpnet opp en snarvei som første fra startområdet og nesten rakt til første boss.
Veldig kjekt, da slipper jeg å måtte komme forbi de hersens varulvene som patruljerer foran bossen.
Well, it’s back to adventuring for me!

Har du spillt Bloodborne?

Bilder: Min PS4
#spill #gaming #blog #ps4 #rpg #action #bloodborne #bloodshards #sony #from #souls

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg