Deep inside a Bloodborne enemy lies the playstation Trophy

Jeg var heldig med et pistolskudd i går på Bloodborne.
Fienden ble stunnet og da jeg så angrep ham gjorde karakteren min et nytt slags angrep. Han slo hånden inn i brystet på fienden med full kraft og vel did something, there was blood and it looked pretty awesome too!


Og når jeg lootet den døde fienden fant jeg noe kalt en blood gem, slike kan visst brukes til å oppgradere våpen, nice!
And thus the first Trophy was born(e)!


Det var denne karen jeg fikk en blood gem av, men som du kanskje ser ble ikke bildet det beste, litt vanskelig å se hva som skjer 😛

Bilder: Min ps4
#spill #gaming #ps4 #blog #bloodborne #trophy #action rpg #from

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg