Bloodborne is a scary place


Uh oh, noe stort banker hardt på den døra fra andre siden, don’t know if I want to find out what it is.


Okei så jeg kunne ikke dy meg og listet meg forsiktig rundt en sidegate til andre siden av døren. Man that guy looks pissed!


Hmm, er det samme fyrn som jeg fikk en blood gem av eller er det en større versjon? Tørr jeg prøve å beseire ham?
Ville vært veldig surt å tapt alle “sjelene” på en supervanskelig boss jeg aldri klarer å beseire.


Puhh, det var på hengende håret, men jeg fik faktisk beseiret ham, han var jo ikke så supervanskelig egentlig, victory is mine!


Fountain, we get a huge fountain over here!


Men nei, nå tørr jeg ikke å utforske mer for nå. De kråkene ser ikke vennlige ut at all!
This game stresses me out. Når en har fått en del sjeler blir det liksom så skummelt å utforske videre for ifall en skulle dø og ikke komme seg tilbake dit mister en jo alle.


Nei, it’s time to head home til Hunters Dream hvor en blant annet  kan kjøpe våpen og oppgradere stuffs i ro og fred.
My nerves need a rest 😛

Bilder: Min ps4
#spill #gaming #blog #ps4 #action #rpg #bloodborne

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg