Resident Evil Revelations 2 – Førsteinntrykk

Da har jeg fått spillt litt Resident Evil Revelations 2 og inntrykket så langt er at Claires kapitel var slettes ikke ille det.
Det hadde en god blanding med combat, litt “puzzles” (mest nøkler til dører) og utforsking og litt småcreepy story. Og ikke var det altfor mye ammo heller så jeg måtte faktisk spare på den. Which is a good thing, det gjør fiender mer farlige også.

Hah, endelig fikk jeg tak i gull weapon parts boksen som jeg så da jeg spillte som Claire,
men da var det en felle som stoppet meg fra å komme til den. Trodde jeg hadde tapt den for alltid da jeg gikk videre med Claire.
Litt morsomt at Barry fikk tak i den etterpå.


Spillet har i god resident evil stil en del creepy notater strødd rundt omkring. De er gode på å skape stemning.

Jeg er nå på Barrys kapitel og det var ikke like bra så langt ihvertfall. Lite story, mye mer kjedelig combat, godt med ammo og kjedelig utvalg av fiender. Miljøene i Barrys kapitel er også 90% de samme som i Claires noe som gjør det litt kjedelig å loffe rundt i omgivelser en har sett før.
Men jeg har jo ikke klart Barrys del enda da, satser på det tar seg opp etterhvert.

Det er også diverse diamanter å samle på her og der som gir en poeng en kan bruke på å oppgradere karakterene sine med nye skills.
I god Resident Evil 4 stil trenger noen å skytes ned. Funny 🙂

Hah, endelig fikk jeg tak i gull weapon parts boksen som jeg så da jeg spillte som Claire,
men da var det en felle som stoppet meg fra å komme til den. Trodde jeg hadde tapt den for alltid da jeg gikk videre med Claire.
Litt morsomt at Barry fikk tak i den etterpå.

Spillet er ihvertfall utrolig mye bedre enn Resident Evil 6, selv om det jo virkelig ikke skulle mye til for oppnå det 😛
Har du spillt Resident Evil Revelations 2?


Den gode gamle tønnen fra Resident Evil 2 har også en cameo 😀


Dark Souls 2 is that you? 😛

Bilder: Min PS4
#spill #gaming #blog #ps4 #re #capcom #action #horror #residentevil #reevlations2 #residentevilrevelations2 #claireredfield #barryburton

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg