Books, books everywhere

Jeg kjøpte meg en del bøker i forrige uke, det var nemmelig salg på engelske bøker.
De hadde en serie med diverse klassiske bøker der så valgte ut noen jeg kunne tenke meg å lese.

Jeg kjøpte Frankenstein, Dracula, Sherlock Holmes The Hound of the Baskervilles og Valley of Fear og Dr Jekyll og Mr Hyde og andre noveller av R.L Stevenson.
Jeg har lest ut Dr Jekyll & Mr Hyde nå og må si jeg likte den. Den var skikkelig spennede til tider.
Nesten litt rart å tenke på at en historie fra 1886 fremdeles fungerer såPASS bra den dag i dag.
Har du lest noen av disse?

Bilder: Min mobil
#blog #bok #bøker #horror #frankenstein #dracula #drjekyll #mrhyde #sherlockholmes

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg