Spillblog: Come Forth, Shenlong!

I går bestemte jeg meg for å prøve å få tak i alle Dragon Balls i Dragon Ball Xenoverse.
Jeg har funnet en quest hvor den npc’en som kand roppe dem dukker opp veldig tidlig som egner seg godt til å grinde.


Mach Punch angrepet mitt er pretty awesome!

Og joda, de fem første dragon balls gikk veldig enkelt å få tak i, men hooooly craaaaap den siste.
Det tok sikkert et par timer med grinding før den endelig droppet, ja jeg hadde egentlig begynt å tro de tvar en bug eller noe at den aldri kom til å droppe. Men så omsider dukket den opp.


I have all the Dragon Ballses!

Og hva gjør en så med alle syv Dragon Balls? Jo en maner frem dragen shenlong såklart 🙂


Ooo, a wish?


Noen av ønskene, I wonder what I should wish for?


It’s the new me!

Jeg algte å få gjøre om utseende på karakteren min (fjes, hår etc), syntes han var altfor buff så gjorde ham litt tynnere
og gav ham mørkeblåt hår, var litt lei av det grå.


The old super buff me

Var morsomt å mane frem Shenlong, men må si jeg tror ikke jeg kommer til å grinde slik etter dragon balls igjen, den ssite tok bare aaaaaltfor lang tid, jeg blir sikkert å bare gjøre noen forsøk her og der en gang iblant heretter.
Det var nemmelig noen andre spennende ønsker å velge som rare item eller nye spillbare karakterer.
Så bare vent Shenlong, we will meet again someday!


Take that Vegeta!

Bilder: My pc
#spill #blog #adventure #rpg #fighting #grind #quest #dragonball #shenlong #pc #xenoverse #dbz #dragonballzenoverse #manga #anime

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg