Metal Gear Solid 5 kommer ut 1 september

Da var det osmider kunngjort.
Det etterlengtede storspillet Metal Gear Solid V: The Phantom Pain kommer ut 1 september!
En lekket video fra spillnettsiden IGN viser nemmelig det du ser på bildet over.
Metal Gear utvikler Konami har nemmelig samarbeidet med IGN om å skape blest rundt en kunngjøring om spillet som skulle skjer i morgen onsdag.
Ser ut som noen var litt for kjappe på avtrekkere hos IGN 😛

Woohoo!
Endelig fikk vi en dato, jeg mener, det er jo ganske lenge til, men godt å få en dato likevel.
Så var det bare å få spillt ut siste rest av Metal Gear Peace Walker og så er jeg klar Phantom Pain.
Ground Zeroes tror jeg at jeg venter med til et par dager før Metal Gear Solid 5 kommer ut siden de er så tett linket ihop eller om de selger en pakke med begge så går jeg nok for den.
Så var det bare å bestemme seg for til hvilken platform en skal ha spillet da 😛

Skal du ha Metal Gear Solid 5?

Bilder: Kotaku og Giantbomb
#spill #gaming #mgs #mgsv #mgs5 #metalgear #metalgearsolid #kojima #konami #action #stealth #snake #action #openworld #pc #ps3 #ps4 #360 #xboxone

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg