Siste spillkjøp: Monster Hunter 4 Ultimate

Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe 3DS spillet Monster Hunter 4 Ultimate sist fredag, da det kom ut.
Men det var rett og slett ikke å oppdrive i butikkene her, selv ikke gamestop som jo pleier å ha spill på releasedagen hadde det inne.
Så var jeg innom spaceworld på lørdag og der var det, men til 449.
Jeg ville helst ha det til 399, men etter å ha grublet litt på det kom jeg fram til at om jeg skulle bestille det på nett til 399 ville det jo bli frakt i tilegg og da ble det jo sannelig ikke mye å spare. Så jeg gikk bare og kjøpte det på spaceworld i går.

Monster Hunter 4 Ultimate er et action rollespill med en gasnke stor fokus på å crafte nyte items og equipment.
En jakter på alskens monstre i spillet som en så kan bruke deler av f.eks bein kan brukes til å lage sverd etc.
Spillserien er kjent for å ha flere hudrevis med timer med innhold så her er det nok mye spill for pengene.

Så langt virker det bra, har bare gjort et par tutorial quests så langt, men virker jo bra enn så lenge, veldig polert.
Time to go hunt some Monsters! 🙂

Har du kjøpt Monster Hunter 4 Ultimate?

Bilder: Min mobil
#spill #gaming #blog #3ds #nintendo #capcom #action #rpg #adventure #monsterhunter ¤monhun #monsterhunter4 #monsterhunter4ultimate #feyline #cat

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg