Ukens interessante spillutgivelser – It’s Nintendo all the way!


Denne uken har vi hele tre interessante spillutgivelser å se fram til, og alle er fra Nintendo.
Og tro det eller ei, alle kommer faktisk ut på fredag.
Vi har den nye 3ds konsollen med det utrolig originale navnet “New Nintendo 3DS”, en forbedret utgave av nintendos håndholdte konsoll som blant annet har litt bedre skjerm, bedre 3d funksjon og kjappere menyer.

Det etterlengtede eventyrspillet Zelda: Majora’s Mask 3D kommer også ut.
Spillet er en remake av Nintendo 64 spillet og byr på flottere grafikk og er også gjortl itt enklere å forstå for nye spillere.

Og sist, men ikke minst kommer også action rollespillet Monster Hunter 4 Ultimate ut på 3DS.
Spillet er det nyeste tilskuddet i Monster Hunter serien hvor en jakter på svære monstre som drager og samler alt mulig av gjenstander som en så bruker til å crafte nytt utstyr og andre hjelpsomme greier som helsedrikker og mye mer. Et skikkelig stort spill med sikkert over hudnrevis av timer med innhold. Støtter også flerspiller lokalt og over internett.


Awesome SNES knapper are awesome! 😀

Dette var en gasnke så god spilluke må jeg si.
Det eneste jeg er temmelig sikker på at jeg skal ha meg med en gang er Monster Hunter 4 Ultimate. Har sansen for denne serien og dette nye skal ha en rekke nye funksjoner som blant annet at en nå kan hoppe og klamre seg fast til fiender og tilfeldig genererte områder. Tror det blir morsomt å dra på jakt etter monstre ja 🙂

Zelda: Majora’s Mask 3D skal jeg ha meg, men jeg vil helst spille originalspillet først siden jeg faktisk aldri kom særlig langt på det. Liksom litt feil å spille remaken før originalen synes jeg. Jeg vet egentlig ikke om jeg er så begeistret for slike remakes av spill, hvorfor ikke bare lage et nytt Zelda spill isteden?

New Nintendo 3DS skal jeg også ha meg, jeg vet bare ikke om det blir allerede denne uken eller ikke. Monster Hunter 4 Ultimate skal visst kjøre ekstra bra på New 3DS da med raksere loading så hadde jo vært kjekt. Får se hva det blir til på fredag.

Noen av disse du skal ha deg?

Trailere:

Bilder: Photoshop og Google
#spill #gaming #blog #3ds #nintendo #zelda #mosnterhunter #monsterhunter4 #monsterhunter4ultiamte #majorasmask #3d #remake #action #adventure #rpg #monhun #newnintendo3ds

1 kommentar
    1. Jeg har ikke hatt min 3DS så lenge så gidder ikke å kjøpe ny allerede nå og dessuten har jeg Zelda pyntet 3DS så den vil jeg ha lenge he he
      Men tenkte kanskje jeg skulle kjøpe meg Zelda spillet for jeg savner det fra jeg hadde Nintendo 64, men ja jeg er enig med deg jeg ville heller hatt et helt nytt Zelda spill, men det er jo tydelig at disse spill skaperne har gått litt tom for ideer for det har jo kommet mange gamle spill nå og det er litt koselig, men også litt dumt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg