Lords of the Fallen – Looks like I’m taking a break

I’m sorry to report at jeg har falt litt av Lords of the Fallen i det siste.
Jeg befinner meg nå i en stor katakombe med mange smale ganger og kriker og kroker, kan være lett å gå seg vill.
Hovedgrunnen til at jeg har falt av spillet litt er at fiendeutvalget har vært veldig dårlig.


Er ikke dette bare det beste navnet på en øks ever? 😀 (klikk på bildet for større versjon)

Det er bare de fire frem stykker med fiender om og om igjen uansett hvor en er, ihvertfall så langt.
Det er liksom ikke så morsomt å utforske nye områder når det bare er de samme fiendene overalt.
En vet jo hvordan en best besierer dem så det blir rett og slett bare kjedelig å banke dem opp.

Jeg har jo et håp om at det er andre fiender lengre uti spillet, men akkurat nå har jeg liksom ikke hatt orket til å prøve å presse meg igjennom katakombene. Jeg tar det opp igjen, men når I don’t know. Could be today, could be next week 😉

Har du falt av noen spill i det siste?

Bilder: My pc
#blog #spill #gaming #action #rpg #pc #steam #lordsofthefallen #souls #darksouls

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg