New Nintendo 3DS utgivelsesdatodato avslørt?

En reklameplakat fra Gamestop i usa har dukket opp på nettet.
Som du kan se over ser det ut som den nye versjonen av konsollen vil komme i salg 13 februar.
Vi kan også se 3DS spillene Zelda: Marjora’s Mask 3D og Monster hunter 4 Ultimate på plakaten, kanskje de kommer ut samtidig eller veldig nært?

Det er verdt å merke seg at plakaten bare omhandler usa, så om dette skulle stemme vet vi jo enda ikke noen europeisk dato, men tipper det er temmelig nært.


Monster Hunter 4 Ultimate

Skulle ikke forundre meg om denne datoen stemte, hadde jo virkelig vært toppers om spillene kom samtidig. Ny 3DS og to nye spill å spille på den, det ville ikke vært dårlig nei 🙂
Føler meg bra sikker på at vi får vite datoen på morgendagens Nintendo Direct sending så vi får bare vente litt og se.
Skal du ha deg en New Nintendo 3DS? Tror jeg skal ja meg en ja, med mindre jeg hører noe bekymringsverdig om den.

Kilde og bilder. Neogaf og Google
#spill #gaming #3ds #nintendo #capcom #zelda #monsterhunter #mh4u #majorasmask #remake #action #adventure

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg