Far Cry 4 – Kort førsteinntrykk

I det siste har jeg spillt litt Far Cry 4 på pc.
Må si spillet er høvelig som forventet, i bunn og grunn er det et penere Far cry 4.
En gjør stort sett det samme som i forrige spill, befrir outposts, klatrer opp radiotårn som så åpner opp nye quests i nærområdet. Samtidig holder en litt utkikk for planter eller dyr som kan brukes til å crafte nye saker som større pengebok eller ammoveske.


Det ganske pent til tider, det skal det ha

Kanskje det er fordi jeg spillt litt Far Cry 3 for ikke så altfor lenge siden, men dette var ikke sånn superskøy egentlig. Det hjelper ikke på at hovedpersonens stemme er veldig lik ham fra forrige spill og at tilogmed lydeffekten som kommer når noe en kan interacte med dukker opp er akkurat samme som i Far Cry 3.

Jeg føler meg på en måte litt utspillt på Far Cry 4 selv om jeg akkurat har startet.
Vet ikke hvor mye mer spilling det blir på dette for å være ærlig.
Kanskje jeg tar en pause og så tar det frem igjen ved en senere anledning.

Har du spillt Far Cry 4? Hva synes du om spillet?

Bilder: My pc
#spill #gaming #blog #inntrykk #ubisoft #farcry #farcry4 #action #openworld #fps

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg