Min spillsamling til Nintendo DS – Januar 2015

Her har vi min samling av Nintendo DS spill slik den ser ut i Januar 2015. (klikk på bilder for større versjoner)
Den har jo faktisk vokst litt i løpet av året som har gått 🙂
Litt morsomt å legge dem alle ut slik som dette, får liksom et litt annet inntrykk av hvor mange spill en faktisk har da.
Og jeg får ikke sett så mye på covrene til vanlig heller siden jeg har selve spillbrikkene i mapper, litt synd for det er flotte covre.


Jeg har fremdeles den aller første DS’en, funker flott enda den 🙂
kjøpte aldri noen av de mindre utgavene, knappene og lyden var best på denne synes jeg.

Og så fikk jeg jo endelig lagt dem alfabetisk, de var jo det i utgangspunktet også, men ettersom det har kommet flere og flere spil til hadde det begynt å skli ut en del 😀
56 stk er det, langt fra den største samlingen, men så samler jeg jo ikke på spill i den grad at jeg skal samle alle sammen da.
Kjøper bare spill jeg har lyst å spille.


Nå for tiden bruker jeg den stort sett bare til å spille gba spill på, spiller du noe på den gamle DS’en?

Nintendo DS var virkelig en flott konsoll, så utrolig mange flotte spill der. Den var litt som en SNES versjon 2 på det området. Fremdeles så mange jeg har lyst å få inn i samlingen min 🙂

Hvordan ser din Nintendo DS spillsamling ut? Noen av disse du har i din også? Eller kanskje det var noen spill du synes jeg burde ha i min samling?

Bilder: My phone
#spill #gaming #blog #ds #nintendods #nintendo #aceattorney #phoenixwright #mario #zelda #frontmission #jrpg #2d #platformer #adventure #visualnovel #sonic #layton #professorlayton #puzzle #pokemon #kirby #donkeykong

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg