Lords of the Fallen – Just call me badass

Det går fortsatt i Lords of the Fallen, og for noen dager siden kom jeg til en ny boss.
Den edderkopplignende Infiltrator.

Men bossen virket aaltfor vanskelig, følte at jeg ikke hadde noe sjangs at all så jeg gikk tilbake og loffet litt mer rundt. Gikk noen veier jeg ikke tidligere hadde gått, banket en masse fiender, levlet opp a bunch, gikk over til enhånds sverd og et svært tower shield og satte på ny tyngre rustning.

Skikkelig digg med det nye rustningen, føler meg skikkelig powerfull nå og angrep fra fiender som tidligere rykket meg veldig tilbake gjør ikke det lengre, og jeg kan blocke mye mer skade med mitt svære skjold.

Det er slik det skal fungere i spill med loot og gear, en skal merke forskjell når en har funnet noe som er virkelig bedre enn det en brukte.
Jeg passet også på å ikke være for tung heller slik at jeg er enda rimelig lett på foten.
Ikke mye vits å være skikkelig pansret om en knapt klarer å røre seg.

Når jeg stod face to face med bossen igjen var det andre boller.
Nå var ikke bossen spesielt vanskelig lengre, slag som tidligere hadde tatt nesten hele livmåleren tok nå langt mindre og jeg følte at jeg hadde mye mer å stille opp med. Etter noen forsøk gikk bossen endelig ned og flere nye veier og gå åpnet opp.

Onwards, to adventure!

Bilder: Min pc og Google
#spill #gaming #blog #action #rpg #pc #lordsofthefallen #lotf #souls

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg