Min 3DS statistikk for 2014

Tok en titt på min statistikk for året 2014 på 3DS’en min i dag.
Alle konsoller skulle hatt en slik funksjon innebygd, morsomt å se hvor lenge en har spillt og slikt synes jeg.
115 og en halv time, ikke så supermye egentlig.
Professor Layton vs Phoenix Wright var det mest spillte spillet med 38 timer og 12 minutt, fortjent for det spillet er bare amazingly good 🙂
Overaskende at jeg faktisk hadde spillt såpass mye smash bros, det hadde jeg egentlig ikke trodd.

Hvor mye 3DS spillte du i 2014?

Bilde: Min mobil
#spill #gaming #blog #3ds #statistikk #daily #record

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg