God Jul!

Tenk det, så var det faktisk jul igjen. Synes den liksom kom så fort i år, litt snikende og. Bste vips og så var den der.
Sprøtt å tenke på at de er et helt år siden sist.
Jeg har fått årets julestrømpe med både jelesnop oh juleal, jeg mener julehfte :p

Liker stilen på pocketversjonen av Donald. De er jo tegnet i Italia og har liksom en egen sprek stil over seg nesten som et litt altetnativt Donald univers.
Og med på bilde er min trofaste lille nisse som jeg har haty hver jul i sikket snart 30 år nå. Still going strong 🙂

Kanskje noen synes det med julestrømpe er noe som bare hører barndommen til. Men til dem soer jeg nå bare takk og lov for at jeg aldri blir voksen 😉

God Jul!

 #jul #blog #donald #julestrømpe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg