Say hello to my new Mobile phone!

Helt siden min iphone hadde sin nær døden opplevelse for lit siden har jeg vært litt på jakt etter en ny mobil.
Jeg ser ikke vitsen ¨legge så sykt mye penger i det så jeg hoppet glatt over de nyeste modellene.
Jeg kunne godt tenke meg å gå over til android også siden de er lit mer åpne enn en iphone, en kan flytte over filer rett fra en pc og slikt, veldig kjekt.

For noen uker siden hadde elkjøp et godt tilbud på Sonys Xperia Z2 telefon.
En ganske kraftig og relativt ny android mobil til 2400kr.
Det var jo ikke så ille det tenkte jeg så jeg bestillte den og for ca en ukes tid siden dukket den opp.

Må si jeg er ganske fornøyd med den. Den har en flott skjerm, operativsystemet kjører glatt og er snappy.
Den var kanskje i største laget, men men jeg ser jo ganske dårlig så sånn sett var det jo kjekt.
Bare ikke så enkelt å finne det type deksel til den jeg vil ha 😛

Er jo alskens emulatorer til android.
Litt sprøtt å ha nes, gameboy, snes, gameboy advance, sega mega drive, ps1 og psp i lomma liksom 😀
Har også kjøpt meg en duppeditt som lar en koble til en ps3 kontroller, den passet ikke helt optimalt til akkurat min telefon dog så skal kjøpe en annen variant.


Veldig kjekk greie da, det å kunne bruke en kontroller gjør jo plutselig at alt av spill og emulatorer faktisk fungerer 😛

Og siden det er en Z2 så har den også remote play med Playstation 4.
Jepp that’s Diablo 3 på ps4 on my phone 😀
Funket ganske greit selv om en merker litt forsinkelser på kontrollene, og det var når jeg var i samme rom, så spørs kanskje hvordan det vil funke over nettet. Litt annoying at remote play baer støtter ps4 kontrolleren dog, kunne ikke bruke ps3 kontrolleren.

Alt i alt en bra telefon dette, ihvertfall til den prisen.

Bilder: My retired iphone
#spill #gaming #blog #mobile #mobil #android #sony #xperia #remoteplay #ps4 #playstation #diablo3 #emulator #snes #nes #sega #ps1 #psp

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg