Siste spillkjøp – Minigames and Cowboys

Kom over en bråte spill til en billig penge på en lokal butikk i går.
Rasket med meg et par stykker.

Nemmelig Red Dead Redemtion Game of The Year Edition til ps3 for 99kr og Nintendoland til WiiU for 59kr.
Har jo vanlige Red Dead fra før, men aldri fått testet Zombie dlc til det. Har ventet på at goty versjonen skulle gå ned til ca 99 i pris men den har liksoma ldri gjort det, får nå that is, yeey 🙂

Nintendoland fikk jeg opprinnelig med min wiiu da jeg kjøpte den, men solgte det senere pga jeg rett og slett ikek synes det var spes bra.
Men er jo kjekt å ha liggende ifall noen har lyst å spille flerspiller på noe en gang da.

Har du kjøpt noen spill i det siste?

Bilder: My phone
#spill #gaming #blog #ps3 #action #adventure #openworld #rockstar #reddeadredemption #undeadnightmare #dlc #wiiu #nintendoland #minigame #nintendo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg