Har du lyst på Final Fantasy XV demoen må du være tidlig ute

Squeenix har nå sluppet litt mer info om hvordan en kan skaffe seg demoen av Final Fantasy XV.
Det gjelder å være tidlig ute for demoen følger bare med de første kopiene av PS4 spillet Final Fantasy Type-0 som selges.
Litt merkelige greier egentlig, var ikke meningen med demoer å la så mange som mulig prøve spillet i håp om at de likte deg og endrer opp med å kjøpe det?
Det å begrense tilgangen til en demo slik virker jo mot sin hensikt. Det er jo bare folk som sikkert ville kjøpt FF XV uansett hvor crap det er som nå får prøve demoen.

Kilde: Neogaf
Bilde: kotaku
#spill #gaming #ps4 #ffxv #demo #finalfantasy #type0 #hd #jrpg #action #rpg #squeenix #finalfantasyxv #ff15

10 kommentarer
    1. Kanskje det bare er noe de sier for at alle skal kjøpe type 0? Syns squareenix gjør utrolig mye rart for tida:/
      Men har til tross for det faktisk forhåndsbestilt begge og tenkte faktisk ikke på at jeg mangler det viktigste: ps4:p
      Men det får vente til mars:p

    2. Ja, jeg burde ikke kaste meg på. Men square har faktisk fortsatt 10 bra final fantasy spill, dvs mer enn de dårlige spilla. Så en del av meg velger å tro på de enda. Type 0 er jeg fortsatt litt i tvil om men….har til mars på å ombestemme meg:p

    3. Jeg venter til 15 kommer jeg.. har da ventet i gudene vet hvor mange år nå, så noen måneder til det skal jeg klare. Og så er det fortsatt manko på PS4 i heimen så da så!

    4. Izayoi: Er jo kjekt å kunne teste det først i en demo da. Jeg mener det er moderne Squeenix vi snakker om her, odds are it could end up being crap 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg