Star Wars Episode VII The Force Awakens traileren er her!

I dag kom den endelig, traileren til den kommende filmen Star Wars Episode VII The Force Awakens.
I traileren får vi noen korte glimt av de nye hovedpersonene spillt av Daisy Ridley og John Boyega samt noen x-wings og det ikoniske romskipet Millenium Falcon.

Det vi ikke fikk se var oen av de gamle skuespillerne, hverken Harrison Ford, Mark Hamill eller Carrie Fisher dukket opp i traileren.
Noe som var en skuffelse synes jeg, men ikke uventet siden ryktene sa de ikke kom til å være med i traileren.
De er liksom Star Wars, hovedgrunnen til at jeg er interessert i denne nye filmen er at de er med og historien deres vil fortsette.
Når star wars themet slo inn mot slutten var det litt merkelig å tenke på at de ikke var der.


Denne nye droiden var en morsom liten kar, en slags R2 unit oppå en slags ball?

Men uasnett er det jo godt å vite at arbeidet med den nye filmen går fremover og jeg kjennte det litt i hjerterota da Falcon fløy over Tatooine og themet kicket inn 🙂
Hva synes du om traileren? Gelder du deg til Star Wars Episode VII The Force Awakens?


Daisy Ridley – Det spekuleres i om hennes karakter heter Kira

Traileren:

Bilder: Comingsoon
#film #scifi #starwars #episodevii #theforceawakens #daisyridley #johnwilliams #jjabrams

2 kommentarer
    1. Jeg likte traileren veldig godt. Den røpte veldig lite om filmen, noe jeg er veldig glad for, og den ser fantastisk ut visuelt! Gleder meg veldig til denne filmen 🙂

    2. Stina: Ja den avslørte jo lite av filmen, men så var det jo bare en teaser da. Du burde kanskje holde deg unna resten av trailerne om du ikke har lyst å bli spoiled, for spørs om de er like flinke på det området. Dagens trailere avslører så å si hele filmene, derfor jeg knapt ser trailere lenger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg