Første bilder fra Game of Thrones spillet

Det har lekket ut en rekke bilder som sies å skal være fra Telltales kommende Game of Thrones eventyrspill.
Nå har jeg ikke sett eller lest game of thrones selv, men jeg drar ihvertfall kjennsel på Peter Dinklage som jo ikke ser helt ulik seg selv ut.
Ser ut som det visuelle generelt har fått et lite løft fra den tegneserieinspirerte stilen telltale brukte på sine tidligere spill.

Men siden jeg ikke har noe forhold til game of thrones er nok ikke dette spillet noe for meg, kanskje senere når jeg har fått sett el lest serien. Jeg er også noe lei telltale konseptet som de la seg på etter walking dead ses 1. Nå skal jo alle spillene være dønn likt det.

Hva synes du om bildene?

Bilder: Neogaf
#spill #pc #ps4 #xboxone #ps3 #360 #mac #gameofthrones #telltale #adventure

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg