Elite Dangerous krever nå internett for å kunne spilles

Elite Dangerous er et kommende gigantisk åpent romskipspill hvor en kan gjøre så godt som alt fra være trader, til rompirat eller dusørjeger og alt mulig annet.
Jeg var faktisk ganske så spent pås pillet som kommer ut nå i desember.
Men nå har utvikleren kunngjort at spillet ikke vil kunne spilles uten en internet oppkobling.

Dette kommer som en overaskelse på meg og mange andre som har fulgt spillets utvikling siden det hele tiden har vært lovet at spillet skulle kunne spilles offline.
Utvikleren har altså nå gått tilbake på hva de tidligere lovet noe jeg synes er virkelig dårlig og uprofesjonelt gjort.

Det står tilogmed at spillet vil støtte offline på deres kickstarterside, ja de har altså fått penger fra fansen for å lage spillet under falske forutsetninger.
Som jeg har sagt mange ganger før, jeg leier ikke spill, jeg eier dem. Jeg bestemmer når og hvor jeg skal spille dem, ikke en server som andre bestemmer over.

Goodbye Elite dangerous, I hardly knew ye…

Bilder: Google
#spill #pc #elite #elitedangerous #frontier #rpg #space #romskip #scifi #gaming

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg