Naughty Bear – Inntrykk, avoid at all costs

Så jeg har nå fått testetl itt Naughty Bear og hoobooy that was not a good game!
Hele greia virker rett og slett bare veldig slurvent.
Kontrollene er stive kronglete og upresise.
Det er bare noe med følelsen når en styrer sin bjørn rundtom på brettene som føles helt off, en føler ikke at en har helt kontroll.
Alle angrepsanimasjoner er superkjappe og ser helt unaturlige ut og føles ikke bra å bruke overhodet.

En har også veldiug få muligheter til å egentlig jgøre forskjellig i spillet da en er så begrenset i hva en kan gjøre. En kan bare sabotere saker og så snikangripe bjørner som er opptatt med å fikse disse eller angripe dem direkte med de tidligere nevnte forferdelige angrepsanimsjonene.
Spillet har også et skikkelig dårlig og stressende scoressytem som gjør at en hele tiden må haste videre og ikke får tid til å snike seg rundt og analysere situasjonen.
Animasjoner er slurvne og dårlig integrerte, gameplayet er simpelt og slurvent.

Nei dette var ikke mkorsomt i det hele tatt!
Jeg har spillt demoen av oppfølgerenNaughty Bear: Panic in Paradise og du snakker om for en forskjell, det føles faktisk som et skikkelig spill.
Det erforbedret på absolulutt alle områder, stres scoringsystemet er borte, en har langt flere muligheter tilrådihet.

Hvorfor kjøpte jeg ikke det istedenfor lurer du kasnkje på? Vel det kostet 129kr og er bare nedlastbart,  det første spillet kostet bare 49 og var på disc.
Jeg prøvde jo å undersøke hvor mye dårligere det første spillet var før jeg kjøpte det, men det viste seg å ikke stemme at det var nesten likt.
So don’t make the mistake I did, do not buy Naughy Bear for any price!
Jeg er jaggu glad for at jeg ikke brukte mer enn 49kr på spillet og det svir enda det var så lite. Hater å kjøpe spill jeg ikke liker.

Har du endt opp med å kjøpe spill du virkelig ikke likte?

Bilder: Google
#spill #blog #gaming #synsing #inntrykk #action #stealth #ps3 #naughtybear #horror

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg