Bayonetta 2 – Kort førsteinntrykk

Da har jeg fått spillt litt Bayonetta 2, er på kapittel 8 nå.
Spillet er kjempeflott visuelt, det har et skikkelig bra kampsystem med utrolige mengder forskjellige knep og komboer. Tildfredstillende og god feel i angrep er det også.
Men må si jeg er kanskje litt skuffet så langt.
Det virker nemmelig som spillet fokuserer vel mye på episke sekvenser og bosskamper så langt. Det føles knapt som jeg slåss mot vanlige fiender ohverhodet.

Tenk deg et mega man spill hvor banene er 30 sekunder etterfulgt av 7 bosskamper, ikke akkurat derfor en spiller mega man.
Jeg foretrekker det slik det var i Bayonetta 1 hvor grunnmuren i spillet var kamper mot mer vanlige fiender med noen episke sekvenser og bosskamper her og der som brøt opp spillet litt og gav det lirr variasjon.

Satser på at dette endrer seg etterhvet som jeg komemr lengre i spillet, fingers crossed!
Har du spillt Bayonetta 2? Hva synes du så langt?

Bilder: Min Wii U
#spill #blog #inntrykk #action #bayonetta #bayonetta2 #planitum #platinumgames #gaming

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg