My Wii U just got Professional

Jeg var innom det lokale Obs Hypermarkedet i dag og tok en titt på Wii U hyllen bare for å se om de kanskje hadde fåt inn en Pro kontroller. Jeg har nemmelig vært på utkikk etter en lenge nå, men liksom ikke orket å kjøpe en siden de er såpass dyre. Men nå kommer jo Bayonetta 2 på fredag og Smash litt senere i rår så skulle gjerne hatt en.
Og tro det eller ei de hadde faktisk en der!


Bayonetta goes surfing while fighting a dragon? Sign me up! 😛

Selvfølgelig stod det ikke noe pris, så annoying når butikker gjør slikt. JEg kjøper jo ikke noe uten å vite hva det koster først!
Men fikk sjekket det i kassen og vel 499 var jo ihvertfall ikke dyrere enn den er på nettet og her slipper en jo frakt også så jeg kjøpte den.
Så nå er jeg helt klar for Bayonetta 2 på fredag!

Tror ne4sten jeg må ta å teste demoen med den nye kontrolleren 🙂

Har du en Pro kontroller til Wii U?

Bilder: My iphone og Google
#spill #nintendo #platinumgames #action #bayonetta #bayonetta2 #characteraction #wiiu

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg